صحت

دودھ صحت کا خزانہ

دودھ ایک غذائیت سے بھرپور مشروب ہے جو آپ کی صحت کو متعدد طریقوں سے فائدہ اٹھا سکتا ہے۔
اس میں کیلشیم ، فاسفورس ، بی وٹامنز ، پوٹاشیم اور وٹامن ڈی پلس جیسے اہم غذائی اجزاء موجود ہیں ، یہ پروٹین کا ایک بہترین ذریعہ ہے۔دودھ اور دودھ کی مصنوعات پینا آسٹیوپوروسس اور ہڈیوں کے ٹوٹنے سے بچ سکتا ہے اور یہاں تک کہ آپ کو صحت مند وزن برقرار رکھنے میں مدد مل سکتی ہے۔
پٹھوں کی نشوونما
گائے کا دودھ گائیوں کے بچوں کو تیزی سے بڑھنے میں مدد دیتا ہے ، لہذا یہ سمجھ میں آتا ہے کہ گائے کا دودھ پٹھوں کی نشوونما میں مدد فراہم کرسکتا ہے۔ گائے کا دودھ اعلی معیار کے پروٹین کا ایک بھرپور ذریعہ ہے ، جس میں تمام ضروری امینو ایسڈ ہوتے ہیں۔
دودھ اور ڈیپریشن
وٹامن ڈی کی مناسب سطح کی حمایت سیرٹونن کی پیداوار ، ایک ہارمون جسے لوگ موڈ ، بھوک اور نیند کے ساتھ وابستہ کرتے ہیں۔
ریسرچ ، جس میں 2020 ریویو بھی شامل ہے ، نے وٹامن ڈی کی کمی کو کلینیکل ڈپریشن سے جوڑ دیا ہے۔مینوفیکچر اکثر گائے کا دودھ فاٹیفائی کرتے ہیں اور وٹامن ڈی کو دودھ کے ساتھ دودھ ملاتے ہیں
موٹاپے سے بچاؤ
اس مشروب کے اہم فوائد میں سے ایک فائدہ یہ ہے کہ یہ موٹاپے سے بچاتا ہے۔ تحقیقات کے مطابق ایسے بچے جن کو باقاعدگی سے دودھ سے استعمال کروایا جاتا ہے ان میں موٹاپے کے خطرات کم ہو جاتے ہیں۔ ایک اور تحقیق کے مطابق درمیانی عمر کی خواتین جو دودھ سے بنی ہوئی اشیاء استعمال کر رہی تھیں ان میں بھی وزن بڑھنے اور موٹاپے کے خطرات کم ہو گئے تھے۔ اس مشروب میں ایسے اجزاء پائے جاتے ہیں جو آپ کو زیادہ بھوک نہیں لگنے دیتے جس سے موٹاپے کا خطرہ کم ہوتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ دودھ کا باقاعدگی سے استعمال کرنے والے کیلشیم کی مطلوبہ مقدار بھی روازنہ حاصل کرتے ہیں جس کی وجہ سے بھی وزن نہیں بڑھتا۔
جِلد کا نکھار
ٹھنڈا دودھ جِلد کے نکھار کے لیے حیران کن ٹونر کا کام کرتا ہے۔ جِلد کی خشکی ختم کرنے کے لیے متاثرہ جِلد پر ہر روز ٹھنڈا دودھ لگائیں۔ جس سے نہ صرف خشک جلد کا خاتمہ ہو گا بلکہ رنگت نکھرے گی اور کیل، مہاسے، اور دانے بھی بہت حد تک کم ہو جائیں گے۔
دودھ اور کھجور کا استعمال
کھجور میں چوں کہ وٹامن، منرلز، آئرن، اور فائبر جیسے غذائی اجزاءب پائے جاتے ہیں اس لیے اگر کھجور کو دودھ میں ابال کر استعمال کیا جائے تو مختلف بیماریوں سے بچا جا سکتا ہے۔ اس کے ساتھ مردوں میں کھجور اور دودھ کا استعمال جنسی صحت کو بہتر بنا سکتا ہے۔
ذہنی دباؤ میں کمی
دودھ کے استعمال سے ذہنی دباؤ اور تھکاوٹ میں کمی آتی ہے۔ اس مشروب کا استعمال سیرٹونن نامی کیمیکل کو بڑھاتا ہے جو کہ بھوک اور ذہنی سرگرمی پر اثر انداز ہوتا ہے۔ اس کے استعمال سے سیروٹونن کی مقدار میں اضافہ ہوتا ہے جس سے ذہنی دباؤ میں کمی آتی ہے۔
کینسر کے خطرات میں کمی
اس مشروب میں کیلشیم اور وٹامن ڈی پائے جاتے ہیں جو کہ کینسر سے بچاؤ میں اہم کردار ادا کر سکتے ہیں۔ کیلشیم آنتوں کے کینسر کے خطرات کو کرتا ہے جب کہ وتامن ڈی چھاتی اور پروسٹیٹ کینسر کے خطرات کم کر سکتا ہے۔
دودھ اور ہلدی کا استعمال
ہلدی کو دودھ میں شامل کرنے سے یہ مشروب زبردست اینٹی آکسیڈنٹس خصوصیات کا حامل بن جاتا ہے جو سیلز کو پہنچنے والے نقصان سے بچاتا ہے۔ اس کے علاوہ اس مشروب اور ہلدی کا استعمال مختلف بیماریوں سے بچا سکتا ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button