تازہ ترینکاروبار

ایشیائی ترقیاتی بینک پنجاب کو10 کروڑ ڈالرکا قرض دے گا

ایشیائی ترقیاتی بینک(اے ڈی بی) نے پنجاب میں تکنیکی اور پیشہ ورانہ تعلیم اور تربیت (ٹی وی ای ٹی) کو بہتر بنانے میں مدد کے لیے دس کروڑ ڈالر مالیت کے قرضے کی منظوری دیدی ہے قرضہ پنجاب میں ٹیکنیکل اینڈ وکیشنل ایجوکیشن میں بہتری کیلئے استعمال ہوگا۔

ایشیائی ترقیاتی بینک کی طرف سے جاری کردہ اعلامیہ میں بتایا گیا ہے کہ اے ڈی بی پنجاب میں تکنیکی اور پیشہ ورانہ تعلیم و تربیت (TVET) کو بہتر بنانے میں مدد کے لیے دس کروڑ ڈالر کے قرض کی منظوری دی ہے اور اس بات کو یقینی بنایا ہے کہ ہنر کی تربیت ملک کی ترجیحی اقتصادیات میں ملازمتوں کی مانگ کو پورا کرے ۔

اعلامیے کے مطابق پنجاب میں افرادی قوت کی تیاری کو بہتر بنانے کا پروجیکٹ ٹی وی ای ٹی کے معیار اور مطابقت کو بڑھانے میں مدد کرے گا تاکہ گریجویٹس کی ملازمت میں اضافہ ہو، ورکرز کی مہارتوں کو بڑھایا جا سکے، خواتین اور پسماندہ گروپوں کے لیے تربیت تک زیادہ مساوی رسائی کو یقینی بنایا جا سکے، اور اداروں میں انتظامی اور اسٹریٹجک منصوبہ بندی کو بہتر بنایا جا سکے۔
اس حوالے سے وسطی اور مغربی ایشیا کے لیے ایشیائی ترقیاتی بینک کے ڈائریکٹر جنرل یوگینی ڑوکوف نے کہا کہ پنجاب قومی آمدنی کا نصف سے زیادہ حصہ بناتا ہے اور توقع ہے کہ پاکستان کی سیلاب کے بعد بحالی میں اہم کردار ادا کرے گا۔

انہوں نے کہا کہ ایشیائی ترقیاتی بینک کا منصوبہ معاش کو فروغ دینے اور صنعتوں کو سپورٹ کرنے کے لیے ڈیمانڈ پر مبنی اور جنس پر مبنی تربیت کو فنڈ فراہم کرے گا جو پاکستان کی بحالی اور مستقبل کی ترقی کی کلید ہیں، ایشیائی ترقیاتی بینک کا منصوبہ آٹھ ترجیحی اقتصادی شعبوں میں 19 TVET سینٹرز آف ایکسیلنس کے قیام کے لیے مالی اعانت فراہم کرے گا۔

اعلامیے کے مطابق آٹوموبائل اسمبلی کے پرزہ جات اور مرمت، تعمیرات، فوڈ پروسیسنگ، صحت، انفارمیشن اینڈ کمیونیکیشن ٹیکنالوجی، لائٹ انجینئرنگ، ٹیکسٹائل اور گارمنٹس، اور سیاحت اور مہمان نوازی کی صنعتوں میں افرادی قوت کیلیے پروگرام بھی فراہم کیا جائے گا۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button