بین الاقوامیتازہ ترین

روس پاکستان کیساتھ وعدوں سےکبھی دستبردار نہیں ہوا:روسی وزیر خارجہ

رو سی وزیر خارجہ سرگئی لاوروف نےکہا کہ کہ روس پاکستان کیساتھ وعدوں سےکبھی پیچھے نہیں ہٹا۔

روسی وزیر خارجہ سرگئی لاوروف نے پاکستانی قوم کو دونوں ممالک کے سفارتی تعلقات کی 75 ویں سفارتی تعلقات کی مبارکباد دیتے ہوئےپاکستانی قوم سےخصوصی ویڈیو خطاب میں اردو میں پاکستان روس دوستی زندہ بادکا نعرہ لگایا۔
انہوں نے کہا کہ مجھے روس اور پاکستان کے درمیان سفارتی تعلقات کے قیام کی 75 ویں سالگرہ پر مبارکباد دیتے ہوئے خوشی ہورہی ہے۔ ہم جانتے ہیں کہ پاکستانی عوام روس اور صدر ولادیمیر پوٹن کے تئیں کتنی دلچسپی اور احترام کرتے ہیں، گزشتہ ایک صدی کے تین چوتھائیوں میں ہمارے تعلقات میں مختلف ادوار آئے ہیں۔ تاہم روس نے ہمیشہ پاکستان کے ساتھ تعاون کو وسعت دینے میں دلچسپی لی ہے، اور کسی بھی صورت میں اپنے وعدوں سے دستبردار نہیں ہوا۔ آج کل ہمارے تعلقات ترقی یافتہ اور اعتماد پر مبنی ہیں۔ ان کی بنیاد بین الاقوامی ایجنڈے کے اہم مسائل کے نقطہ نظر کی اتفاق یا قربت پر رکھی گئی ہے۔
انہوں نے کہا کہ 1980 کی دہائی میں کراچی میں سب سے بڑی اسٹیل مل (جسے اب پاکستان اسٹیل ملز کہا جاتا ہے) کی تعمیر میں سوویت ماہرین کی شرکت اس وقت افغانستان میں جاری تنازع کے باوجود اس کا واضح ثبوت ہے۔ اس وقت آپ کے ملک کا سب سے بڑا گڈو تھرمل پاور پلانٹ بھی شروع ہوا تھا۔
انہوں نے مزید کہا کہ اپنے پاکستانی شراکت داروں کے ساتھ مل کر، ہم ایک زیادہ منصفانہ اور جمہوری کثیر قطبی عالمی نظام کی تشکیل کے لیے کھڑے ہیں۔ ہم لوگوں کے ثقافتی اور تہذیبی تنوع اور ان کی سیاسی، سماجی اور اقتصادی ترقی کے راستے خود طے کرنے کے ان کے حق کا احترام کرتے ہیں۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Diyarbakır koltuk yıkama hindi sex