پاکستانتازہ ترین

جان دے دوں گا، دوستی اور راولپنڈی پر حرف نہیں آنے دوںگا۔شیخ رشید

سربراہ عوامی مسلم لیگ شیخ رشید کا کہنا ہے کہ جو شخص 17 بار وزیر رہا اسے بعض لوگوں نے ٹکٹ کے قابل نہیں سمجھا اور ایسے لوگوں کو ٹکٹ دیا جو رات کی فلائٹ سے لندن اور امریکا سےآئے۔ اصولی آدمی ہوں، دوستی نبھاؤں گا۔ قلم دوات پر مہر لگا کرامریکی ایجنٹوں کو جواب دیں۔

وم سے بات کہنا چاہتا ہوں کہ میں امتحان میں پاس ہوا، جھکا نہیں اب آپ کا امتحان ہے۔ آپ نے حلقہ این اے 56 سے قلم دوات پر مہر لگا کر ان امریکن ایجنٹوں اوران لوگوں کو جو رات میں امریکا کی فلائٹوں سے آکر ٹکٹ کر حقدار ٹھہرے، ان سب کو بتانا ہے کہ قوم زندہ ہے۔

انہوں نے کہا کہ شیخ رشید جان دے دے گا، دوستی اور راولپنڈی پر حرف نہیں آنے دےگا۔

گزشتہ روز عام انتخابات 2024 کے لیے کاغذات نامزدگی واپس لینے والے شیخ رشید نے سماجی رابطوں کی وی سائٹ ایکس پر کہا کہ موجودہ 7،6ماہ کی بڑی تکلیفوں کا سوچ بھی نہیں سکتا۔ میں نے40 دن کا چلہ کاٹا،غاروں میں رہا اس لیے کہ ایک شخص کی فیملی، اہلیہ کےخلاف 164کابیان دوں۔

انہوں نے کہا کہ میرے گھر توڑے گئے۔ خاندان کے فرد کے ساتھ زیادتی ہوئی لیکن میں نسلی اور اصلی تھا اس لیے ڈٹا رہا اور آج بھی ڈٹا ہوا ہوں، دکھ ہے کہ جو شخص 17 بار وزیر رہا اسے بعض لوگوں نے ٹکٹ کے قابل نہیں سمجھا اور ایسے لوگوں کو ٹکٹ دیا جو رات کی فلائٹ سے لندن اور امریکا سےآئے۔

شیخ رشید نے نام نہ لیتے ہوئے واضح کیا کہ میں اپنی دوستی نبھاؤں گا، اصولی آدمی ہوں، سچ کے ساتھ چٹان کی طرح کھڑا رہا۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Diyarbakır koltuk yıkama hindi sex